فروش رتبه دو پیمانکاری ابنیه راه

 

فروش رتبه دو پیمانکاری ابنیه راه
فروش رتبه دو پیمانکاری ابنیه راه

 

اخذ و فروش رتبه دو پیمانکاری ابنیه راه و شرایط آن

 

ما می خواهیم در این محتوا در مورد چگونگی فروش رتبه دو پیمانکاری ابنیه راه مطالبی را ذکر کنیم. پیش از آن که به بررسی چگونگی فروش رتبه های پیمانکاری بپردازیم لازم است مواردی را توضیح دهیم. به طور مثال لازم است توضیح دهیم پیمانکار کیست و پیمانکاری چگونه عملی است. همچنین می بایست توضیح دهیم در مورد این که شرکت های پیمانکاری در چند دسته قرار می گیرند. علاوه بر این لازم است توضیح داده و تشریح کنیم مدارک لازم برای اخذ رتبه پیمانکاری و نیز فروش رتبه ابنیه راه چه مدارکی هستند. بنابراین توصیه می کنیم تا پایان این محتوا ما را همراهی کنید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم ما می خواهیم در مورد شرایط اخذ و فروش گرید ابنیه راه صحبت کنیم. به طور کلی شرکت هایی که درخواست کننده رتبه هستند را می توان در دو دسته جای داد. این دو دسته شامل شرکت های پیمانکار و شرکت های مشاوره هستند. شرایط اخذ و فروش رتبه در هر یک از این شرکت ها متفاوت است. پیمانکار کسی است که بر اساس قوانین موجود اقدام به دریافت رتبه پیمانکاری نموده و فعالیت می کند. پیمانکاران را به دو دسته تقسیم می کنند. پیمانکاران حقیقی و پیمانکاران حقوقی انواع درخواست کنندگان این رتبه می باشند. تفاوت این دو در این است که پیمانکار حقیقی با ارائه مدارک و اسناد مورد نیاز رتبه پیمانکاری را اخذ نموده است. در حالی که پیمانکار حقوقی برای اخذ رتبه پیمانکاری اطلاعات مربوط به خود را ثبت کرده و سپس رتبه خود را اخذ نموده است.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ و فروش رتبه دو پیمانکاری ابنیه راه

 

برای اخذ و فروش رتبه ابنیه راه لازم است مدارک و اسناد مورد نیاز را در اختیار داشت و به سازمان مربوطه نیز ارسال نمود. برای اخذ رتبه پیمانکاری به طور کلی لازم است یک سری مدارک را در سامانه ساجات بارگذاری نمایند. از جمله این مدارک و اسناد می توان به ارائه مدارک هویتی و شناسایی تمام کارکنان شرکت اشاره کرد. به طور مثال ارائه شناسنامه و کارت ملی تمام اعضای هیات مدیره و دیگر کارکنان شرکت الزامی است. همچنین لازم است کارت پایان خدمت کارکنان ذکور شرکت را نیز ارائه داد. علاوه بر این ها که ذکر کردیم لازم است مدارک تحصیلی کارکنان شرکت را در این سامانه بارگذاری نمود.

علاوه بر ارائه مدارک شناسایی کارکنان شرکت، لازم است برای اخذ رتبه پیمانکاری مدارک مربوط به شرکت را نیز ارائه داد. از جمله اسناد مربوط به شرکت می توان به ارائه شرکت نامه و اساسنامه اشاره نمود. همچنین ارائه اظهارنامه مالیاتی شرکت لازم است. علاوه بر این ها ضرورت دارد مجموع مبلغ قراردادهای پانزده سال گذشته شرکت را در این سایت بارگذاری نمود. کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی پس از بررسی مدارک ارسال شده برای رتبه بندی شرکت اقدام خواهند کرد. مدارک و اسنادی که برای اخذ رتبه پیمانکاری لازم هستند بسیار بیشتر از مدارکی می باشند که برای فروش رتبه پیمانکاری ابنیه راه به آنها نیاز است. در ادامه مدارک لازم برای فروش رتبه ۲ ابنیه راه را ذکر خواهیم کرد.

 

مدارک لازم جهت اخذ و فروش گرید دو پیمانکار ابنیه راه
مدارک لازم جهت اخذ و فروش گرید دو پیمانکار ابنیه راه

 

مدارک لازم برای فروش رتبه دو پیمانکاری ابنیه راه

برای فروش رتبه پیمانکاری ابنیه راه لازم است یک سری مدارک و اسناد را در اختیار داشته باشیم. مدارک مورد نیاز برای فروش رتبه دو ابنیه راه به اندازه مدارک لازم برای اخذ این رتبه نخواهد بود. بنابراین مدارک لازم برای فروش گرید را در زیر به اختصار نام می بریم.

  • ارائه مدارک شناسایی و هویتی سهامداران سابق و فعلی شرکت رتبه دو پیمانکاری ابنیه راه
  • ارائه مدارک شناسایی کارکنان شرکت رتبه دو پیمانکاری ابنیه راه
  • ارائه روزنامه رسمی شرکت مورد نظر
  • ارائه روزنامه آخرین تغییرات انجام شده در شرکت مورد نظر

برای فروش رتبه ابنیه راه بیش از این به مدارک و اسناد دیگری نیاز نخواهد بود. در ادامه مدارک مورد نیاز برای اخذ هر کی از رتبه های پیمانکاری را ذکر خواهیم کرد.

 

مدارک مورد نیاز برای رتبه بندی شرکت های پیمانکار

برای اخذ و فروش رتبه دو پیمانکاری ابنیه راه لازم است بدانیم برای رتبه بندی شرکت های پیمانکار، چند رتبه وجود دارد. به طور کلی شرکت های پیمانکار را می توان در پنج رتبه مختلف تقسیم بندی نمود. بالاترین این رتبه ها را عدد یک می دانند. در حالی که پایین ترین آن ها را با عدد پنج نشان می دهند. فروش رتبه یک پیمانکاری ابینه راه بیشترین قیمت را خواهد داشت. در حالی که فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه کمترین قیمت را دارد. سایر رتبه ها شرایط میانه ای خواهند داشت. اما به طور کلی برای فروش گرید دو راه و ابنیه و دیگر رتبه ها توافق میان خریدار و فروشنده بسیار تعیین کننده است. مدارک مورد نیاز برای اخذ رتبه یک تا چهار پیمانکاری به شرح زیر می باشند.

  • مدارک مربوط به ثبت شرکت
  • اساسنامه، شرکت نامه، اظهارنامه، روزنامه رسمی تاسیس شرکت، روزنامه آخرین تغییرات شرکت
  • مدارک شناسایی و هویتی کارکنان شرکت
  • مدارک شناسایی افراد امتیاز آور شرکت
  • موافقت نامه های شرکت
  • ارائه سربرگ شرکت

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان