مشاوره ثبت شرکت و مزایای ثبت شرکت

 

ثبت شرکت فوری
مشاوره ثبت شرکت

 

شرایط مشاوره ثبت شرکت

 

هر مجموعه ای که بخواهد فعالیت خود را قانونی نشان دهد بایستی به فکر ثبت شرکت باشد، می توان با کمک گرفتن از سازمان هایی که در زمینه مشاوره حقوقی فعالیت می کنند، تمامی موارد و کارهای مربوط به ثبت شرکت خود را به آن ها واگذار نمود.

در این مقاله سعی می کنیم صفر تا صد ثبت شرکت را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم، تا دیگر نیاز نباشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقالات و سایت های دیگر رجوع کنید، پس با ما همراه باشید.

 

مراحل ثبت شرکت

 

نخستین گام برای ثبت یک شرکت، دریافت مدارک از فردی که قرار است مدیریت شرکت را بر عهده بگیرد، این مدارک شامل کپی کارت ملی و شناسنامه می باشد. هم چنین بایستی از قبل نام شرکت خود را انتخاب کرده باشید، این اسم باید شامل سه کلمه باشد که حداقل دو کلمه آن خاص باشد و هم چنین نبایستی قبلا توسط شخص دیگری انتخاب شده باشد. مثال: کاوشیار آریا صنعت. پس نیاز است به ترتیب الویت ۵ نام را برای خود انتخاب کنید تا یکی از آن ها توسط سازمان ثبت انتخاب شود.

بعد از این گام بایستی بریم سراغ تنظیم اساسنامه و مدارک حقوقی، که انجام دادن این کارها توسط کارشناسان شرکت نیک پارس صورت می پذیرد و نیاز به تجربه کاری و هم چنین تخصص در زمینه حقوقی را دارد. چون این تنظیمات برای انواع شرکت ها با همدیگر فرق می کند.

 

پروسه ثبت شرکت

هم چنین بعد از تنظیم کردن این موارد توسط کارشناسان ما در این زمینه، قبل از ارسال آن به اداره ثبت، بایستی به امضاء اعضای هیئت مدیره شرکت برسد، به همین دلیل این مدارک تنظیم شده برای شما از سوی ما ارسال می گردد و بعد از امضاء آن ها می توانید اسکن بگیرید و آن را برای ما ارسال کنید تا به اداره ثبت تحویل دهیم.

در مرحله آخر و پس از تایید توسط اداره ثبت، تاییدیه آن به دست ما می رسد و پس از آن آگهی شما در روزنامه های کثیرالانتشار، زده می شود و به صورت رسمی می توانید با نامی که برای شرکت خود انتخاب کرده اید و تایید شده است، فعالیت رسمی خود را آغاز کنید.

با تشریح مراحل بالا به بسیاری از سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده است، پاسخ داده ایم از جمله این که صفر تا صد مراحل تاییدیه و تاسیس شرکت توسط موسسه ما انجام می پذیرد و نیاز نیست شما کوچک ترین فعالیتی انجام دهید و این برای اشخاصی که درگیری روزمره دارند و یا این که آشنایی در حد صفری در ارتباط با کارهای اداری مربوط به آن دارند بسیار مفید است.

 

راهنمای ثبت شرکت با مسئولیت محدود
راهنمای ثبت شرکت با مسئولیت محدود

 

مزایای ثبت یک شرکت

 

در این جا به مهم ترین مزایای ثبت شرکت می پردازیم. اگر کسب و کاری کوچک و حتی دو یا سه نفره دارید می توانید به ثبت شرکت با مسئولیت محدود فکر کنید و اگر کسب و کار شما بزرگ است و ده ها نفر پرسنل پیش شما کار می کنند و چندین شریک نزد خود دارید بایستی حتما ثبت شرکت سهامی خاص را انجام دهید، حتی افرادی که می خواهند کارهای بشر دوستانه انجام دهند و هدفی غیر از اقتصادی دارند نیز می توانند ثبت موسسه غیر تجاری انجام دهند.

اما شاید از خودتان بپرسید که ثبت برند و شرکت چه کمکی به ما می کند؟

افرادی که اهداف تجاری دارند و می خواهند مشتریان خود را راحت تر تبدیل به پول کنند و سود اقتصادی داشته باشند، بایستی حتما این کار را انجام دهند، هم چنین در هنگام معاملات بزرگ و کلان حتما بایستی فاکتور رسمی صادر کنید که در غیر این صورت مشتری با شما کار نمی کند و بدون داشتن ثبت شرکت، کد اقتصادی به شما تعلق نمی گیرد و نمی توانید فاکتور رسمی صادر کنید و همین مساله، اهمیت این کار را برای تاجران، فعالان اقتصادی و حتی شخصی که فروشگاه اینترنتی دارد و می خواهد نظر و اعتماد مشتریان را به سمت خود جلب کند بسیار مهم است.

 

مزیت ثبت شرکت

هم چنین از دیگر مزیت ثبت شرکت، برای اشخاصی است که فعالیت های فناوری و نوآورانه انجام می دهند و می خواهند محصولی را که اختراع کرده اند به ثبت برسانند، به همین دلیل این افراد چاره ای جزء ثبت شرکت دانش بنیان، برای ثبت اختراع خود ندارند.

از دیگر مزیت های این کار، به قانونی بودن سهم هریک از افراد به خصوص در شرکت های سهامی خاص، عدم دسترسی اعضای ساده سازمان به حساب شرکت، رد کردن بیمه تامین اجتماعی برای افراد سازمان و بسیاری از مزیت های دیگر است.

 

مشاوره ثبت شرکت

 

در متن بالا خدمت شما توضیح دادیم که ثبت یک شرکت در دسته های مختلف به چه مراحلی تقسیم بندی می شود، به همین دلیل انجام دادن تمامی این موارد توسط خود شخص بسیار وقت گیر و زمان بر و حتی گاهی اوقات به دلیل نداشتن اطلاعاتی دقیق از مسائل اداری مربوط به آن، سبب ایجاد مشکلاتی در هنگام ثبت آن می شود. پس چه بهتر است که از مشاوران شرکت نیک پارس در این راستا استفاده کنید تا به هر سوال و یا ابهامی که در این زمینه دارید پاسخ دهند. این مشاوره کاملا رایگان می باشد و می توانید تصمیم نهایی خود را جهت انجام دادن این کار، اتخاذ کنید.

 

 

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان