فروش رتبه چهار پیمانکاری ابنیه راه

 

فروش رتبه چهار پیمانکاری ابنیه راه
فروش رتبه چهار پیمانکاری ابنیه راه

 

چگونگی فروش رتبه چهار پیمانکاری ابنیه راه

 

ما می خواهیم در این محتوا در مورد چگونگی فروش رتبه چهار پیمانکاری ابنیه راه مطالبی را بیان کنیم. به طور کلی شرکت هایی که درخواست رتبه دارند را می توان در چند دسته مختلف جای داد. با توجه به دسته بندی گروه مورد نظر و ارائه اسناد مورد نیاز می توان برای اخذ رتبه یا فروش رتبه اقدام نمود. فروش رتبه چهار ابنیه راه مزیت هایی دارد که ما در طول این متن به آنها اشاره خواهیم کرد. همچنین برای فروش رتبه باید یک سری مدارک و اسناد را در اختیار داشته و آن ها را ارائه داد. ما در ادامه محتوا، مدارک مورد نیاز برای فروش رتبه را ذکر خواهیم کرد. توصیه می کنیم تا پایان این محتوا ما را همراهی کنید.

ما در ابتدای محتوا ذکر کردیم قصد داریم در مورد چگونگی فروش رتبه ۴ پیمانکار ابنیه راه بنویسیم. پیش از آنکه در مورد چگونگی فروش گرید چهار پیمانکار ابنیه بنویسیم لازم است در مورد چگونگی اخذ رتبه پیمانکاری و انواع پیمانکار مطالبی را ذکر کنیم. پیمانکار کسی است که اقدام به دریافت رتبه پیمانکاری کرده و بر اساس آن فعالیت خود را آغاز می کند. پیمانکاران را می توان در دو دسته، پیمانکاران حقیقی و حقوقی جای داد. برای اخذ رتبه پیمانکاری باید مدارک و اسناد مشخصی را به سازمان ذیربط تقدیم نمود. سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور متولی این امر است. این سازمان سامانه ساجات را برای بارگذاری مدارک مورد نیاز در اختیار متقاضیان رتبه بندی شرکت قرار داده است.

 

شرایط فروش رتبه ابنیه راه

پیش از آن که اقدام به خرید گرید ۴ پیمانکار ابنیه راه کنید لازم است ابتدا شرکت خود را ثبت نمایید. پس از ثبت شرکت باید برای اخذ رتبه اقدام نموده و به تدریج برای ارتقای آن تلاش کنید. پس از ثبت شرکت ابتدا لازم است مدارک خواسته شده را در سایت ساجات بارگذاری کرده و پرونده الکترونیک خود را تشکیل دهید. این پرونده توسط کارشناسان سازمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورت نیاز، نسخه فیزیکی پرونده الکترونیکی را نیز باید در اختیار سازمان قرار دهید. پس از بررسی پرونده فیزیکی، نماینده شرکت می تواند در محل سازمان حاضر شده و رتبه را دریافت نماید.

 

مدارک لازم فروش رتبه چهار پیمانکاری ابنیه راه
مدارک لازم فروش رتبه چهار پیمانکاری ابنیه راه

 

مدارک لازم برای اخذ و فروش رتبه چهار پیمانکاری ابنیه راه

 

برای اخذ رتبه چهار ابنیه راه مدارک و اسناد خاصی مورد نیاز است که در ادامه آنها را نام میبریم. برای اخذ رتبه پیمانکار لازم است مدارک زیر را در سامانه ساجات بارگذاری کرد.

  • ارائه مدارک شناسایی و هویتی کارکنان شرکت شامل شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه کارت پایان خدمت کارکنان ذکور شرکت
  • ارائه مدرک تحصیلی کارکنان شرکت و اعضای هیات مدیره
  • ارائه مدارک شناسایی و تحصیلی افراد امتیازآور شرکت
  • ارائه گواهی تامین اجتماعی شرکت
  • ارائه گواهی عدم بکارگیری کارکنان دولت در شرکت
  • ارائه مدارک مربوط به ثبت شرکت مانند اساسنامه و شرکت نامه
  • ارائه آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت
  • ارائه مجموع مبلغ قراردادهای پانزده سال گذشته شرکت

جهت فروش رتبه ابنیه راه نیز ارائه یک سری مدارک و اسناد مورد نیاز است. به طور مثال لازم است مدارک شناسایی تمام سهامداران سابق و فعلی شرکت را ارائه داد. همچنین برای فروش گرید چهار پیمانکار ابنیه راه می بایست مدارک شناسایی کارکنان اسبق و فعلی شرکت را ارائه نمود. مدرک دیگری که برای فروش گرید ۴ پیمانکار ابنیه راه به آن نیاز است، ارائه روزنامه رسمی تاسیس شرکت است. همچنین ضرورت دارد روزنامه رسمی آخرین تغییرات انجام شده در شرکت را ارائه داد.

 

قیمت و هزینه فروش رتبه چهار پیمانکاری ابنیه راه

 

قیمت فروش رتبه چهار پیمانکاری ابنیه راه به عوامل مختلفی بستگی دارد. ابتدا لازم است ذکر کنیم شرکت های پیمانکاری را در پنج رتبه تقسیم بندی می کنند. بالاترین این رتبه ها را با عدد یک نشان می دهند. در حالی که پایین ترین رتبه پیمانکاری را با عدد پنج نمایش می دهند. شرکت هایی که رتبه یک پیمانکاری دارند در گروه سودآورترین شرکت ها محسوب می شوند. این شرکت ها از نظر مالی و تجهیزات و امکانات فنی جایگاه بسیار خوبی دارند. همچنین می توانند پروژه های مهم و سودآور را دریافت کنند. شرایط فروش رتبه های یک تا چهار پیمانکاری تقریبا مشابه است و تفاوت چندانی ندارد. اما شرایط فروش و قیمت رتبه پنج پیمانکاری متفاوت از چهار رتبه دیگر است.

 

فروش گرید چهار ابنیه راه

فروش گرید چهار ابنیه راه و سه رتبه دیگر یعنی یک، دو و سه بستگی به ساختار مدیریتی شرکت و تجهیزات فنی آن دارد. بنابراین لازم است امکانات شرکت و پروژه هایی که انجام داده و میزان موفقیت در پروژه ها را مورد بررسی قرار داد. پس از بررسی های صورت گرفته، قیمت فروش گرید ۴ پیمانکار ابنیه راه مشخص خواهد شد. در حالی که برای فروش رتبه پنج بیش از هر چیز دیگری توافق میان خریدار و فروشنده اهمیت دارد. بنابراین در فروش رتبه پنج توجه چندانی به ویژگی های فنی شرکت نخواهد شد زیرا پایین ترین رتبه بندی پیمانکاری را دارد.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان