فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه

 

فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه
فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه

 

راهنمای فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه

 

ما می خواهیم در این محتوا در مورد چگونگی فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه مطالبی بیان کنیم. شرکت های پیمانکاری را با توجه به یک سری عوامل مشخص رتبه بندی می کنند. هر چقدر رتبه ای که شرکت دریافت می کند بالاتر باشد امکان پذیرش پروژه های بزرگتر بیشتری خواهد داشت. بنابراین رتبه شرکت ارتباط مستقیم با پذیرش پروژه های بزرگ دارد. ما در این محتوا انواع پیمانکار را معرفی کرده و طبقه بندی های صورت گرفته برای شرکت های پیمانکاری را نام خواهیم برد. توصیه می کنیم تا پایان این محتوا ما را همراهی کنید.

 

انواع پیمانکاران برای اخذ و فروش گرید ۵ پیمانکاری ابنیه راه

همانطور که در بالا ذکر کردیم هدف از تحریر این محتوا توضیح در مورد فروش گرید پنج پیمانکاری ابنیه راه است. قبل از این که به موضوع اصلی محتوا بپردازیم باید انواع پیمانکار را توضیح دهیم. به طور کلی دو نوع پیمانکار وجود دارد. پیمانکار حقیقی که با ارائه مدارک تحصیلی مورد نیاز می تواند اخذ رتبه پیمانکار کند. نوع دوم نیز پیمانکار حقوقی است که یک شرکت پیمانکاری است.

این شرکت پس از ثبت در اداره ثبت شرکت ها با ارائه مدارک و سوابق بیمه ای، رتبه پیمانکاری خود را دریافت خواهد کرد. شرکت های پیمانکاری را در چند دسته مختلف تقسیم بندی می کنند. این تقسیم بندی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام می شود. این سازمان متولی رتبه بندی شرکت های متقاضی رتبه بندی در کشور است. شرکت های پیمانکاری را می توان در دوازده دسته مختلف جای داد. این دوازده دسته به شرح زیر می باشند.

  • شرکت های پیمانکاری نفت و گاز
  • شرکت های پیمانکاری راه و ترابری
  • شرکت های پیمانکاری آب
  • شرکت های پیمانکاری ابنیه
  • شرکت های پیمانکاری صنعت و معدن
  • شرکت های پیمانکاری کشاورزی
  • شرکت های پیمانکاری خدمات
  • شرکت های پیمانکاری حفاری
  • شرکت های پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات
  • شرکت های پیمانکاری مرمت آثار تاریخی و باستانی
  • شرکت های پیمانکاری ارتباطات
  • شرکت های پیمانکاری نیرو

 

انواع رتبه بندی و فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه

 

اخذ و فروش گرید پنج پیمانکاری ابنیه راه با انجام دستورالعمل های خاصی اجرا می شود. رتبه بندی شرکت های پیمانکاری در پنج رده انجام می شود. بالاترین رتبه پیمانکاری را با عدد یک نمایش می دهند. در حالی که پایین ترین رتبه شرکت های پیمانکاری را با عدد پنج نشان می دهند. ارتقا رتبه پیمانکاری امکان پذیر است. برای ارتقا رتبه پیمانکاری لازم است تجهیزات و امکانات فنی شرکت و ساختار مدیریتی آن را بهبود بخشید. هر چقدر میزان توانایی ها و امکانات مالی و فنی شرکت بالاتر باشد امکان اخذ رتبه یک یا دو پیمانکاری افزایش خواهد یافت.

همچنین هر چقدر میزان امکانات و تجهیزات فنی شرکت پایین باشد و نیروی انسانی مشغول به کار در شرکت زبده و مجرب نباشند رتبه پایین تری دریافت می کند. برای اعطای رتبه به شرکت های پیمانکاری لازم است پتانسیل شرکت، تعداد نفرات، تعداد پروژه های اجرایی و تعداد پروژه های در دست اجرا را مورد بررسی قرار داد.

 

مزیت های فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه

در صورت فروش رتبه ۵ پیمانکار ابنیه راه مزیت هایی شامل حال شما خواهد شد. مهمترین آن این است که شما در وقت و هزینه انجام شده صرفه جویی خواهید کرد. در صورت انحلال یک شرکت رتبه دار، شما باید تمام مراحل مربوط به انحلال شرکت را انجام دهید. انجام تمام مراحل انحلال شرکت زمان بر است و هزینه زیادی هم خواهد داشت. بنابراین زمانی که شما قصد فروش گرید ۵ ابنیه راه و هر شرکت رتبه داری را دارید در زمان و پول خود صرفه جویی خواهید کرد.

مزیت دیگر فروش رتبه پنج ابنیه راه این است که شما نه تنها هزینه هایی که باید برای انحلال شرکت بپردازید را انجام نخواهید داد، بلکه سود هم خواهید کرد. در واقع با فروش گرید پنج ابنیه راه شما از نظر مالی سود مناسبی به دست خواهید آورد.

 

مدارک مورد نیاز فروش شرکت پیمانکاری
مدارک مورد نیاز فروش شرکت پیمانکاری

 

مدارک و اسناد مورد نیاز برای فروش شرکت پیمانکاری

 

برای فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه ضرورت دارد مدارک و اسناد مورد نیاز را در اختیار داشته باشید. برخی از این اسناد و مدارک را در زیر به اختصار نام خواهیم برد.

  • ارائه مدارک هویتی و شناسایی کارکنان سابق و فعلی شرکت مانند شناسنامه و کارت ملی
  • ارائه مدارک شناسایی و هویتی سهامداران سابق و فعلی شرکت
  • ارائه روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • ارائه روزنامه رسمی آخرین تغییرات انجام شده در شرکت

قیمت و هزینه فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه علاوه بر این که به ساختار مدیریتی شرکت بستگی دارد به عوامل دیگری نیز وابسته است. به طور مثال قیمت فروش یک شرکت رتبه دار را باید با توجه به تجهیزات و امکانات فنی آن مشخص نمود. ذکر این نکته الزامی است که قیمت فروش رتبه پنج پیمانکاری ابنیه راه و هر شرکت رتبه پنج دیگری با توافق خریدار و فروشنده امکان پذیر است.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان