خرید و فروش رتبه شرکت مشاور و پیمانکار

 

رتبه بندی شرکت ها چیست؟
خرید و فروش رتبه

 

نحوه خرید و فروش رتبه

 

در ابتدا لازم می دانیم اطلاعات مختصری در مورد خرید و فروش رتبه و لزوم انجام این کار برای رسیدن به هدف های عالی تر در زمینه های مختلف شغلی را در اختیار شما بگذاریم. خرید و فروش رتبه به این معناست که شما برای رسیدن به خواسته هایی چون داشتن فعالیت های شغلی مختلف با رتبه های بالاتر دیگر نیاز به این ندارید که شخصا برای دریافت رتبه و گرید در زمینه های کاری اقدام نمایید. امروزه جهت ثبت شرکت، آغاز فعالیت در زمینه های مختلف شغلی و غیره می توانید به راحتی با کمک گرفتن از فعالانی که در این عرصه فعالیت دارند اقدام به خرید و فروش رتبه نموده و در کمترین زمان ممکن و صرف هزینه ی پایین تر به خواسته ی خود برسید.

 

انواع خرید و فروش رتبه

 

خرید و فروش رتبه در زمینه های گوناگونی چون فعالیت های پیمانکاری، مشاوره ای، انفورماتیک، شرکت های EPC (منظور فعالیت در زمینه ی مدیریت و کنترل پروژه ها در زمینه های مختلف چون عمرانی، مهندسی، تدارکات، ساخت و ساز و … می باشد)، شرکت انبوه سازان و غیره صورت می گیرد.

 

خرید رتبه پیمانکار

 

خرید و فروش رتبه شرکت های پیمانکاری

این رتبه شامل فعالیت های راه و ترابری، ساختمان و ابنیه، کشاورزی، آب، نیرو، صنعت و معدن، تأسیسات و تجهیزات، مرمت و بازسازی آثار باستانی، کاوش های زمینی، ارتباطات، صنعت نفت و گاز و غیره می باشد.

بیشترین فعالیت شرکت های پیمانکاری در حوزه ی عمرانی بوده و دارای گرید یک، دو، سه، چهار و پنج می باشند. گرید یک از ارزش بالاتری برخوردار بوده و گرید پنج نیز ارزش کمتری دارد.

 

خرید رتبه مشاور

 

خرید و فروش رتبه شرکت های مشاوره ای

شرکت های مشاوره ای در حوزه ی نظارتی فعالیت داشته و در زمینه­ هایی چون مطالعات کشاورزی، صنعت، معدن، مخابرات، پست، شهرسازی، معماری، انرژی، تخصص های و فعالیت های مشترک، مهندسی آب، مهندسی نفت و گاز، راه و ترابری و غیره فعالیت دارند. خرید و فروش گرید و رتبه ی یک، دو و سه این فعالیت صورت می گیرد. در این مورد نیز رتبه ی یک از ارزش بالاتری نسبت به رتبه ی دو و سه برخوردار است.

 

خرید و فروش رتبه شرکت های تأسیساتی

فعالیت در زمینه های تأسیساتی شامل شبکه ی گاز رسانی، سیستم های سرد کننده ی ساختمان، تأسیسات مکانیکی و هیدرومکانیکی سدها، تأسیسات و تجهیزات ساختمانی (برق، گاز، آب و فاضلاب شهری)، تأسیسات تصفیه های خانه های آب و فاضلاب،  ابزار و وسایل انتقال (پله برقی، آسانسور و غیره)، سیستم و تجهیزات هشدار دهنده، سیستم های ارتباطی، حفاظت کاتودی، ایستگاه های پمپاژ آب و فاضلاب، تجهیزات آشپزخانه و سلف سرویس ها، شبکه­ های رایانه ای در ساختمان ها، سند بلاست (ماسه پاشی)، نقل و انتقالات زباله ها و غیره می باشد که دارای گرید یک، دو، سه، چهار و پنج بوده و همانند دیگر موارد رتبه ی یک اولویت بالاتری نسبت به رتبه های دیگر دارد.

شایان ذکر است که درجه ی رتبه ها و گریدها بر حسب سابقه و حسن انجام کار فعالیت های مختلف بوده و رتبه یک که از ارزش بالاتری برخوردار است نیاز به این دارد که شرکت متقاضی درجات بالاتر همانند یک و دو باید توان مالی بالا و مدرک تحصیلی معتبرتری نسبت به دیگر موارد داشته باشد. به عنوان مثال برای اخذ رتبه پنج تأسیسات و یا دیگر موارد خرید این نوع فعالیت که فاقد کارکرد است نیاز به داشتن مدارک تحصیلی بالاتر یا سابقه نداشته و توان مالی بالا نیز ضرورتی نخواهد داشت.

 

البته لازم به ذکر است که هر کدام از این موارد دارای یک سری شرایط جهت خرید و فروش رتبه­ ی آماده ی شرکت های می باشند که در ادامه ی مطالب به آن ها نیز خواهیم پرداخت.

 

مزایای خرید و فروش رتبه

 

خرید و فروش رتبه دارای یک سری مزایا می باشد که در این جا به چند مورد اشاره می کنیم:

  • بهره بردن از سابقه ی شرکت ها (این مورد شامل گزینه هایی ست که در گذشته فعالیت داشته و شهرت دارند).
  • صرف زمان کم تر جهت اموری چون دریافت کد اقتصادی، حذف رویه های لازم برای حذف شرکت، دریافت گواهی مالیات ارزش افزوده و طی کردن سایر مواردی که برای ثبت شرکت لازم است انجام گیرد.
  • صرف زمان کم تر برای شرکت در مزایده ها و مناقصه ها برای خرید شرکت های رتبه دار.
  • عدم نیاز به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه.
  • دریافت تمام امتیازات شرکت های خریداری شده که شامل مواردی این چنینی می باشد: (کل دارایی های شرکت ها، سهام شرکت ها و غیره) این کار طی حضور در محضر صورت گرفته و تمام نقل و انتقالات انجام می گیرد.
  • برخورداری از حساب فعال بانکی و دسته چک.

 

قیمت خرید و فروش رتبه

 

بعد از کسب اطلاعات در زمینه ی خرید و فروش رتبه حال این سوال به ذهن هر فردی خطور می­کند که قیمت و بهای رتبه ی آماده چقدر بوده و چگونه محاسبه می گردد. در این جا باید بگوییم که قیمت ثابت و کلی در این مورد نمی توان ارائه داد و علت آن نیز این است که فعالیت ها متنوع بوده و معیار قیمت گذاری برای رشته های مختلف پیمانکاری و مشاوره ای بر حسب زمینه ی فعالیت شرکت ها، میزان تخصص آن ها، نیروی صرف شده، پروژه ها و فعالیت های انجام گرفته و نوع رتبه متغیر بوده و متفاوت است.

شما برای کسب اطاعات بیشتر در این زمینه و آگاه شدن از قیمت رتبه های شرکت های پیمانکاری، تأسیساتی و مشاوره ای می توانید به کارشناسانی که در این عرصه فعالیت ودانش کافی دارند مراجعه نموده و بعد از کسب اطلاعات و مشورت اقدام به خرید رتبه ی مورد نظر کنید.

 

شرایط و مدارک لازم برای خرید و فروش رتبه

 

  • کپی مداک ثبتی شرکت که شامل (آخرین اساسنامه، آخرین اظهارنامه ی ثبتی و تقاضانامه)
  • نسخه ی تغییرات شرکت و روزنامه ترجیحا روزنامه ی رسمی
  • نسخه ی آخرین صورت جلسه ی تغییرات
  • کد اقتصادی
  • نسخه ی اجاره نامه ی مکان شرکت که حتما باید به نام شرکت یا اعضاء هیئت مدیره باشد
  • کپی از کارت پایان خدمت اشخاصی حقیقی
  • کپی از مدارک شناسایی اشخاص حقیقی و مهندسی کارکنان شامل (کارت ملی، شناسنامه و مدارک تحصیلی). جایز است بدانید که هر قدر سطح علمی و سابقه ی افراد بالاتر باشد شانس شما برای دریافت امتیاز بهتر و کسب صلاحیت و رتبه ی بهتر بیشتر می گردد.
  • عکس از تمامی اشخاص حقیقی
  • نمونه ی امضاء اشخاص حقیقی
  • ارائه ی درخواست رتبه ی مورد نظر در سربرگ که به تأیید معاونت فنی استاندارد رسیده باشد.
  • کپی مدارک تحصیلی اعضای شرکت که خود شامل موارد زیر می باشد:
  • استعلام سوابق بیمه ای با اشاره به تاریخ آغاز و پایان و ذکر اسامی شرکت های بیمه ­ای که هزینه ی بیمه پرداخت گریده است و گواهی کار و فعالیت مرتبط با رشته ای که فعالیت صورت گرفته است.

 

4.8/5 - (35 امتیاز)
مشاوره رایگان