اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

اخذ رتبه مشاور راه آهن
اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

نحوه اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

ما می خواهیم در این محتوا در مورد چگونگی اخذ رتبه مشاور راه آهن صحبت کنیم. اگر شما قصد دارید برای شرکت خود که در زمینه راه و ترابری فعالیت می کند رتبه و امتیاز مناسبی کسب کنید. ما به شما توصیه می کنیم این محتوا را تا پایان مطالعه کرده و با ما همراه باشید. در این محتوا مدارک و اسناد لازم برای ثبت شرکت و اخذ گرید مشاور راه آهن را در اختیار شما قرار داده و در خصوص تخصص های مورد نیاز نیز صحبت خواهیم کرد. البته قبل از هر چیزی لازم است به تخصص های مورد نیاز در گروه راه و ترابری اشراف داشته باشید.

 

اولویت بندی در اخذ رتبه مشاوره در گروه راه و ترابری

 

جهت اخذ رتبه مشاور راه آهن پیش از هر چیز دیگری لازم است بدانید این تخصص زیر گروه راه و ترابری است. بنابراین می بایست قبل از این که اقدام به اخذ و ارتقا رتبه کنید رشته های لازم و مورد نیاز برای حضور در شرکت خود را شناسایی نمایید. سپس با توجه به رشته های تحصیلی مورد نیاز اقدام به جذب نیرو برای شرکت خود کنید. برای اخذ رتبه در زیر گروه راه و ترابری اولویت اول را با رتبه یک و اولویت آخر را با رتبه سه نشان می دهند. بنابراین برای شرکت هایی که تازه وارد بازار کار شده اند گرید مشاور راه آهن رتبه سه می تواند اهمیت بالا داشته باشد. به تدریج و با گذشت زمان در کنار فعالیت های مثبت و بالا رفتن توانایی ها می توان به کسب رتبه یک نیز نائل آمد.

 

گرید مشاور راه آهن
گرید مشاور راه آهن

 

اهمیت رتبه و گرید مشاور راه آهن

برای اخذ رتبه مشاور راه آهن که در بالا ذکر کردیم در زیر گروه راه و ترابری قرار دارد می بایست به یک سری موارد توجه نشان داد. ذکر این نکته الزامی است که بدانید همه شرکت ها نمی توانند برای دریافت رتبه راه آهن و دیگر زیر گروه ها اقدام کنند. بنابراین نیاز است حداقل امکانات لازم برای دریافت این رتبه را داشته باشند. شرکت هایی که رتبه مشاور دارند می توانند در مناقصه های بزرگ و مهم راه و ترابری شرکت کنند. بنابراین شرکت هایی که فاقد این رتبه هستند نمی توانند در مناقصات مهم سازمان های دولتی و غیردولتی شرکت کنند. در صورت عدم شرکت در مناقصه های مهم امکان شکوفا شدن شرکت و کادر متخصص و مجرب آن نیز قطعا وجود نخواهد داشت.

 

اولویت رشته ها برای اخذ رتبه مشاور راه آهن

 

همانطور که در بالا ذکر کردیم برای اخذ رتبه مشاور راه آهن نیاز است تخصص های لازم را دانست و طبق آن ها اقدام به جذب نیرو نمود. وجود این تخصص ها و رشته های تحصیلی در رزومه کارکنان شرکت ضروری است و اهمیت دارد. این اولویت ها به شرح زیر می باشند. اولویت اول تخصص راه و ترابری و راه و ساختمان – عمران می باشد. اولویت دوم تخصص راهسازی شامل سازه با پایه عمران، مکانیک خاک، مکانیک سنگ، ژئوتکنیک و خاک و پی می باشد. همچنین این اولویت شامل برنامه ریزی حمل و نقل، مهندسی راه آهن و نقشه برداری نیز می شود. اولویت سوم راه و ترابری در برگیرنده عمران آب، زمین شناسی، محیط زیست، اقتصاد، زلزله و مهندسی صنایع است. علاوه بر موارد ذکر شده الکترومکانیک، مکانیک، تاسیسات، هیدرولیک، هیدرولوژی و سازه های آبی را نیز در بر میگیرد.

 

تخصص های لازم برای راه آهن
تخصص های لازم جهت اخذ رتبه راه آهن

 

تخصص های لازم برای اخذ رتبه راه آهن

 

برای اخذ رتبه مشاور راه آهن نیاز است اعضای فعال در شرکت تخصص های مربوطه به این زیر گروه را داشته باشند. ما در ادامه این تخصص ها و رشته ها را نام خواهیم برد. جهت گرید مشاور راه آهن شرکت نیازمند دو تخصص، مهندسی راه آهن و راه و ساختمان – عمران می باشد. همچنین برای اخذ این رتبه به رشته های راه و ترابری، سازه، مهندسی برق و مکانیک نیاز است. همچنین الکترومکانیک و تاسیسات، مکانیک خاک و سنگ، برنامه ریزی حمل و نقل و نقشه برداری نیز مورد نیاز می باشند. با توجه به موارد ذکر شده در بالا در صورتی که شما نیاز به اخذ گرید راه آهن دارید می توانید از میان رشته های تحصیلی زیر اقدام به جذب نیرو کنید.

  • عمران آب
  • زلزله
  • مهندسی صنایع
  • محیط زیست
  • اقتصاد
  • معماری
  • هیدرولوژی
  • سازه های آبی

 

شرایط و مدارک لازم اخذ گرید مشاور راه و آهن و ترابری
مدارک لازم اخذ گرید راه و آهن و ترابری

 

اخذ رتبه مشاور راه آهن و مدارک مورد نیاز

همانطور که در بالا به تفصیل توضیح دادیم برای اخذ رتبه مشاور راه آهن نیاز است مدارک و اسناد مورد نیاز را در اختیار سازمان مربوطه قرار داد. به این منظور می بایست در سایت ساجات اقدام به بارگذاری اسناد خواسته شده نمایید. تمام مدارک و اسناد هویتی کارکنان و اعضای هیات مدیره شرکت را می بایست در این سایت بارگذاری نمایید. همچنین لازم است مدارک مربوط به پایان خدمت کارکنان ذکور شرکت را نیز آپلود کنید. تمام مدارک مالی و اظهارنامه های مالیاتی شرکت را در این سایت بارگذاری کنید. همچنین خلاصه ای از پروژه های گذشته و در حال انجام شرکت نیز ارائه دهید. این کار در روند اخذ رتبه مشاور اثر مثبت خواهد داشت.

 

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان