اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب
اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

شرایط اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

موضوع مورد بحث در این محتوا اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب است. به طور کلی یکی از مواردی که برای هر شرکت مهم است رتبه بندی می باشد. شرکت ها را با توجه به رتبه مشاور و رتبه پیمانکاری می توان در رتبه های مختلف دسته بندی کرد. رتبه بندی شرکت ها برای پیمانکاری یا مشاور پس از ثبت شرکت ها انجام می گیرد. شرکت هایی که به طور رسمی ثبت شده اند می توانند در مناقصه های دولتی و غیر دولتی سازمان های مختلف شرکت نمایند. توصیه می کنیم تا پایان این محتوا با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی گرید مشاور تاسیسات آب و فاضلاب آشنا کنیم.

 

رتبه بندی شرکت ها برای اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

رتبه بندی شرکت ها در حوزه مشاور مهندسی آب به چند دسته تقسیم می شوند. اخذ گرید مشاور تاسیسات آب و فاضلاب نیز زیر مجموعه مهندسی آب می باشد. رتبه بندی ها در این گروه سه دسته می باشند. پایین ترین رتبه یا عدد سه و بالاترین رتبه با عدد یک مشخص می شود. همانطور که در بالا توضیح دادیم برای کسب رتبه مشاور ابتدا نیاز است شرکت ثبت شده باشد. برای ثبت یک شرکت مدارک وسندهای خاصی نیاز است. شما می بایست هر یک از این اسناد را برای ثبت شرکت خود ارائه دهید. همانطور که برای ثبت شرکت به مدارک و اسناد خاصی نیاز است برای مشاور تاسیسات آب و فاضلاب نیز به مدارک خاصی نیاز است. در ادامه محتوا این مدارک و اسناد مورد نیاز را ذکر خواهیم کرد.

 

رتبه بندی شرکت ها برای اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب
رتبه بندی شرکت ها برای گرید مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

اسناد مورد نیاز اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

جهت اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب و هر مورد دیگری نیازمند یک سری مدارک خواهید بود. مهمترین مورد برای رتبه تاسیسات آب و فاضلاب دانش تخصصی و علمی کارکنان شرکت است. البته دانش و تخصص اعضای هیات مدیره شرکت مهمتر از کارکنان می باشد. به طور کلی باید بگوییم دانش و سواد تخصصی کارکنان و اعضای هیات مدیره شرکت در کنار منابع مالی و پولی در دسترس شرکت اهمیت فراوانی دارد. علاوه بر تخصص و دانش کارکنان سابقه کاری و تجربه آن ها نیز مهم است. البته سابقه و تجربه کارکنان و اعضای هیات مدیره شرکت توسط کارشناسان مربوط در سازمان مورد نظر بررسی خواهد شد.

پس از بررسی و تحقیق در مورد آن چه در بالا ذکر کردیم و ارائه مدارک و اسناد مالی و پولی از سوی شرکت رتبه مشخص می شود. برای بارگذاری مدارک و اسنادی که ذکرکردیم نیاز است به سایت ساجات مراجعه کنید. بدین ترتیب تمام اسناد هویتی و اظهارنامه های مالیاتی شرکت و گواهی تامین اجتماعی و مدارک دیگر را بارگذاری نمایید. پس از آپلود تمام مدارک خواسته شده گرید مشاور تاسیسات آب و فاضلاب از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صادر خواهد شد.

 

مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب
مدارک های لازم جهت اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب

 

ما در این قسمت از محتوا به اختصار مدارک و اسناد لازم برای گرید مشاور تاسیسات آب و فاضلاب را ذکر خواهیم کرد.

  • کپی برابر اصل اساسنامه شرکت
  • کپی برابر اصل روزنامه آخرین تغییرات شرکت
  • کپی برابر اصل اظهارنامه شرکت
  • کپی برابر اصل شرکت نامه
  • صورتجلسه مربوط به تعیین اعضای هیات مدیره
  • صورتجلسه مجمع عمومی شرکت
  • آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت
  • تمام صورتحساب های مالی شرکت
  • کپی تمام دارک شناسایی و اسناد هویتی اعضای هیات مدیره شرکت
  • آخرین نسخه پرداخت حق بیمه شرکت
  • فهرست بیمه تمام کارکنان شرکت

 

اخذ گرید مشاور تاسیسات آب و فاضلاب و دسته بندی ها

همانطور که قبل هم اشاره کردیم اخذ رتبه مشاور تاسیسات آب و فاضلاب زیر مجموعه مهندسی آب می باشد. به طور کلی تمام شرکت های زیر مجموعه مهندسی آب را می توان در سه دسته جای داد. این تقسیم بندی رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز را نیز مشخص خواهد کرد. دسته اول شامل رشته های مرتبط با سازه های دریایی است. دسته دوم شامل رشته های مرتبط با سد سازی و تاسیسات است و دسته آخر یا سوم نیز مرتبط با تاسیسات آب و فاضلاب می باشد.

 

رشته های تحصیلی مورد نیاز تاسیسات آب و فاضلاب
رشته های تحصیلی مورد نیاز تاسیسات آب و فاضلاب

 

رشته های تحصیلی مورد نیاز تاسیسات آب و فاضلاب

برای دریافت گرید مشاور تاسیسات آب و فاضلاب رشته های تحصیلی را می توان در سه اولویت جای داد. در اولویت اول عمران آب، راه و ساختمان، مهندسی سازه و غیره نیاز می باشند. این رشته ها برای اخذ رتبه سه نیاز خواهند بود. در اولویت دوم رشته هایی از قبیل محیط زیست، بهداشت محیط، مهندسی شیمی و غیره لازم هستند. رشته های تحصیلی دارای اولویت سوم برای مشاور تاسیسات آب و فاضلاب نیز شامل موارد زیر می باشند. هیدرولوژی، مهندسی معدن، مهندسی زلزله، مهندسی صنایع و نقشه برداری و غیره. وجود تمام این رشته های تحصیلی و تخصص های دانشگاهی برای گرید مشاور تاسیسات آب و فاضلاب ضرورت دارد.

 

 

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان