اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

 

اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن
راهنمای اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

 

نحوه اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

 

اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن صلاحیت شرکت برای انجام امور مربوط به مشاوره را تایید می کند. در واقع شرکت هایی که این رتبه مشاوره را دریافت می کنند می توانند به دیگر شرکت ها در این زمینه خدمات مشاوره ارائه دهند. البته برای اخذ گرید مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن دانش و تخصص کارکنان شرکت می بایست مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.علاوه بر دانش و تخصص کارکنان شرکت و اعضای هیات مدیره، امکانات و تجهیزات فنی و نرم افزاری در دسترس شرکت نیز می بایست مورد بررسی قرار گیرند. با بررسی و تحلیل دو مورد ذکر شده رتبه مشاور از سوی سازمان مربوط به شرکت اعطا می گردد.

 

خدمات مربوط به دریافت گرید مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

اخذ گرید مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن نشان دهنده توانایی و صلاحیت یک شرکت در زمینه معدن می باشد. با داشتن چنین رتبه ای شرکت شما می تواند در زمینه مشاوره، طراحی و نظارت بر دیگر شرکت ها در حیطه معدن خدمات ارائه داده و فعالیت کند. شرکت های مشاوره در زمینه معدن می توانند در زمینه های زیر به ارائه خدمات بپردازند. فرآوری مواد معدنی، اکتشاف معادن، بهره برداری از معادن، پی جویی و کانه آرایی از جمله این خدمات می باشند. رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن در سه سطح امکان پذیر است. این سه سطح را با اعداد یک، دو و سه مشخص می کنند.

پایین ترین رتبه در این زمینه مربوط به عدد سه بوده که این شرکت ها دارای ضعیف ترین امکانات نرم افزاری می باشند. بالاترین رتبه نیز با یک مشخص می شود که این شرکت ها بهترین و بالاترین امکانات را دارا می باشند. بنابراین هر چقدر توانایی یک شرکت برای ارائه خدمات به دیگر شرکت ها در زمینه معدن بالاتر و بهتر باشد اخذ رتبه یک آسان تر خواهد بود. تمام شرکت هایی که داوطلب گرید مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن و دیگر تخصص های مشاوره می باشند باید حتما در سامانه ساجات ثبت نام کنند. در ادامه محتوا در این باره توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

 

شرایط لازم برای اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن

بعد از ثبت شرکت پیش از آن که یک شرکت مدارک و اسناد مورد نیاز برای رتبه بندی مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن را ارائه دهد باید شرایط مورد نیاز را تامین نماید. در واقع یک شرکت ابتدا باید شرایط لازم جهت کسب رتبه مشاور را داشته باشد سپس برای اخذ رتبه مشاور اقدام کند. این شرایط به قرار زیر می باشند.

  • دارا بودن امکانات و تجهیزات فنی مناسب
  • توانایی مهندسین شرکت در ارائه خدمات تخصصی
  • دارا بودن ساختار مدیریتی و پشتیبانی مناسب
  • دارا بودن کارکنان و نیروهای مجرب و متخصص

 

اسناد و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور بهره برداری معادن
اسناد و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور بهره برداری معادن

 

اسناد مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور بهره برداری معادن

 

پس از این که هر شرکت شرایط لازم برای رتبه بندی شرکت مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن را به دست آورد. لازم است مدارک و اسناد مورد نیاز را در سامانه ساجات بارگذاری نماید. از جمله این مدارک و اسناد ارائه تمام مدارک هویتی و شناسایی کارکنان و اعضای هیات مدیره می باشد. این مدارک شامل شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت برای کارکنان ذکور شرکت است. همچنین تمام مدارک شناسایی مربوط به شرکت از جمله اساسنامه، تقاضانامه و شرکت نامه نیز می بایست به طور کامل در ساجات بارگذاری شوند.

علاوه بر مدارک گفته شده در بالا ارائه مدارک تحصیلی تمام کارکنان شرکت و اعضای هیات مدیره به صورت کپی و اصل می بایست در اختیار سازمان مربوطه قرار بگیرند.اگر شرکت پیش از رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن، رتبه دیگری داشته ضرورت دارد مدارک مربوط به آن را ارائه دهد. ارائه آخرین صورتجلسه سهامداران شرکت نیز لازم است و باید انجام گیرد. همچنین شرکت باید گواهی مبنی بر عدم به کارگیری کارکنان دولت نیز ارائه دهد.

بر اساس این گواهی هیچ یک از کارکنان و اعضای هیات مدیره نباید شاغل در اداره های دولتی باشند. در پایان نیز آدرس و شماره تماس تمامی کارکنان شرکت را می بایست به صورت دقیق و صحیح در سامانه ساجات بارگذاری کنند. ارائه مشخصات هویتی و آدرس تمام سهامداران با درصد سهام پنج درصد یا کمتر و نیز افراد امتیازآور ضروری می باشد.

 

ضرایب اولویت رشته ها برای اخذ رتبه مشاور معدن

 

همانطور که قبلا ذکر کردیم اخذ رتبه مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن نیازمند داشتن یک سری تخصص و تجهیزات است. مشاوران معدن در سه حوزه مشخص فعالیت می کنند. این سه حوزه را قبلا ذکر کردیم.

  • پی جویی و اکتشاف
  • آماده سازی و بهره برداری
  • کانه آرایی و فرآوری

 

تخصصهای لازم اخذ گرید مشاور آماده سازی و بهره برداری معادن شامل موارد زیر می باشند:

  • استخراج معدن
  • مهندسی معدن
  • شیمی معدنی
  • اکتشاف نفت
  • محیط زیست
  • زمین شناسی
  • حدود بیست رشته تخصصی دیگر

 

ضرایب اولویت رشته ها برای اخذ رتبه مشاور معدن
ضرایب اولویت رشته ها برای اخذ رتبه مشاور معدن

 

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان