ثبت شرکت مرتبط با شهرداری

 

ثبت شرکت مرتبط با شهرداری
ثبت شرکت مرتبط با شهرداری

 

شرایط ثبت شرکت مرتبط با شهرداری

 

تمام شرکت ها و کسب و کارها بایستی بعد از تاسیس خود در سامانه رسمی کشور به ثبت برسند و با دریافت کد رهگیری مربوطه، از ثبت شدن شرکت خود اطمینان حاصل فرمایند. ثبت شرکت ها مختص همه شرکت ها می باشد و هیچ شرکتی از این قاعده مستثنی نیستند. هر شرکتی با هر نوع فعالیتی و اهدافی که تاسیس می شود بایستی در سامانه اینترنتی ساجات به ثبت رسیده باشد. در این مقاله راجع به چگونگی ثبت شرکت مرتبط با شهرداری خواهیم پرداخت.

شرکت های مرتبط با شهرداری جزء شرکت های خدماتی محسوب می شود و به همین جهت نیز ثبت شرکت مرتبط با شهرداری تقریبا شبیه ثبت شرکت های خدماتی خواهد بود. از جمله شرکت های شهرداری می توان به شرکت ها و کسب و کاری فضای سبز اشاره کرد. فعالیت این گونه شرکت ها مکمل فعالیت های سازمان شهرداری می باشد. در ادامه راجع به مراحل تاسیس شرکت مرتبط با شهرداری، مدارک تاسیس شرکت مرتبط با شهرداری، هزینه تاسیس شرکت مرتبط با شهرداری مطالبی بسیار مفید و مختصری را ارائه کرده ایم لطفا با ما همراه باشید.

 

مراحل ثبت شرکت مرتبط با شهرداری

برای شرکت مرتبط با شهرداری بایستی یک سری مراحلی را طی نمایید که از جمله مهم ترین مراحل ثبت شرکت های مربوط به شهرداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراجعه به سامانه رسمی ساجات و ثبت نام در این سامانه
  • ورود به بخش ثبت شرکت و مشخص کردن اطلاعات مربوط به شرکت خود
  • بارگذاری تمام مدارک مورد نیاز که در بخش بعدی به آن اشاره خواهیم داشت.
  • مراجعه حضوری به سازمان ساجات و تحویل تمام مدارک مورد نیاز به صورت دستی به مامور مسئول در سازمان
  • پرداخت هزینه های مرتبط به تاسیس شرکت مرتبط با شهرداری به صورت آنلاین در سیستم
  • پیگیری ها لازم در سامانه جهت تکمیل فرآیند ثبت نام شرکت

شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکل و یا سوالی با همکاران پشتیبانی این سازمان در تماس باشید و از آن ها درخواست کمک کنید. هم چنین در صورت وجود مشکلی در مراحل ثبت نام شرکت تان از همکاران بسیار حرفه ای و با تجربه اخذ رتبه و ثبت شرکت نیک پارس نیز کمک بگیرید. شرکت نیک پارس با سابقه ی درخشان خود می تواند بهترین راهنمایی را در این زمینه برای شما داشته باشد.

 

مدارک ثبت شرکت مرتبط با شهرداری
مدارک لا زم تاسیس شرکت مرتبط با شهرداری

 

مدارک ثبت شرکت مرتبط با شهرداری

 

هر شرکتی در هنگام تاسیس خود یک سری مدارکی را آماده و مهیا می کند که بتواند با این مدارک در دست، شرکت خود را به ثبت برساند. از جمله مدارکی که در تاسیس شرکت مرتبط با شهرداری مورد نیاز می باشد می توان موارد زیر را نام برد:

  1. کپی برابر اصل آگهی تاسیس
  2. کپی برابر اصل آخرین ثبت تغییرات شرکت در روزنامه
  3. کپی از تمام مدارک شناسایی هیئت مدیران و سهامداران شرکت
  4. کپی از مدارک تحصیلی هیئت مدیران که حداقل بایستی یک سوم این مدیران مدرک کارشناسایی به بالا داشته باشند.
  5. عکس پرسنلی تمام اعضا که با زمینه سفید

شما بایستی در تهیه و آماده مدارک مربوط به ثبت شرکت تان نهایت دقت و توجه خود را به کار ببرید تا در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه نشوید. هم چنین این موضوع را نیز در نظر بگیرید که در صورت استفاده و تحویل مدارک تقلبی نه تنها شرکت شما به صورت رسمی ثبت نخواهد شد بلکه طبق قوانین با شما برخورد می شود. هم چنین اگر در تهیه مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تان نیاز به کمک داشتید می توانید با همکاران شرکت نیک پارس ما در تماس باشید.

 

هزینه ثبت شرکت مرتبط با شهرداری

 

همان طور مستحضر هستید مدیران برای ثبت شرکت خود در سامانه ساجات بایستی هزینه های را متقبل شود. سازمان ساجات تحت نظارت مستقیم ریاست جمهوری واقع می باشد و تمام هزینه های که صرف ثبت شرکت ها می باشد به صورت مستقیم به خزانه داری کشور منتقل می شود. شما می توانید هزینه ثبت شرکت مرتبط با شهرداری را به صورت آنلاین از درگاه مربوط سامانه پرداخت نمایید و یا اینکه می توانید فیش واریزی بانکی را به صورت دستی تحویل سازمان دهید.

هزینه ای که پرداخت می شود تحت عنوان هزینه حق الوکاله ثبت می شود که البته بایستی به این نکته توجه داشته باشید،  مبالغ مربوط به هر نوع شرکتی با هر نوع فعالیتی متفاوت و متغیر خواهد بود؛ که شما با انتخاب گزینه مربوط به شرکت خود می توانید هزینه های مربوطه را مشاهده و پرداخت نمایید. این مقاله در مورد تاسیس شرکت مرتبط با شهرداری می باشد که شما می توانید با مطالعه آن اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد ثبت شرکت های مربوط به شهرداری به دست بیاورید.

 

 

4.5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان