اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی

 

اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی
اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی

 

چگونگی اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی

 

ما می خواهیم در این محتوا در مورد چگونگی اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی مطالبی را ذکر کنیم. برای رتبه بندی شرکت ها معیارهای متفاوتی می بایست مد نظر باشد. به طور کلی توانایی شرکت ها در انجام پروژه های مختلف مهمترین معیار برای رتبه بندی آنها محسوب می شود. در واقع توانایی یک شرکت برای انجام پروژه ها را موارد مختلفی تعیین می کنند. از جمله این موارد می توان به منابع مالی در دسترس شرکت، امکانات پشتیبانی و تجهیزات در دسترس اشاره کرد. همچنین وجود افراد با تجربه و امتیازآور نیز در شرکت ها اهمیت دارد. توصیه می کنیم تا پایان این محتوا با ما همراه باشید تا شما را چگونگی اخذ گرید مشاور مقاوم سازی بیش از پیش آشنا کنیم.

 

اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی و اهمیت آن

 

اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی مانند دیگر رتبه های مشاوره نیاز به یک سری مدارک و اسناد دارد. همچنین اخذ این رتبه فوایدی دارد که شرکت شما از آن منتفع خواهد شد. قبل از آن که در مورد اهمیت  رتبه مشاور مقاوم سازی مطالبی را بیان کنیم انواع رتبه بندی شرکت ها را ذکر خواهیم کرد. به طور کلی ثبت شرکت را بر اساس نوع فعالیتی که انجام می دهند به پنج دسته تقسیم می کنند. این پنج دسته شامل شرکت های مشاوره و شرکت های پیمانکاری می شوند. همچنین شرکت های انفورماتیک، شرکت های انبوه ساز و شرکت های طرح و ساخت نیز در این دسته جای دارند.

هر یک از شرکت های ذکر شده را در سطوح مختلف می توان رتبه بندی نمود. به طور مثال شرکت های مشاوره را از سطح یک تا سطح سه رتبه بندی می کنند. سطح یک بالاترین و بهترین رتبه بوده و پایین ترین رتبه نیز با عدد سه مشخص می شود. اخذ رتبه و ارتقا آن از سوی کارشناسان ذیربط انجام می شود. در واقع شرکت درخواست کننده اخذ یا ارتقا رتبه می بایست از سوی کارشناسان از هر نظری مورد بررسی قرار بگیرد. پس از انجام بررسی های مورد نیاز رتبه آن شرکت اعلام خواهد شد.

 

گرید مشاور مقاوم سازی فواید و اهمیت آن
گرید مشاور مقاوم سازی فواید و اهمیت آن

 

اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی و فواید آن

 

اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی فواید و مزیت های بسیاری دارد که ما در ادامه محتوا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. مواردی که ما در زیر اشاره خواهیم کرد در گروه مهمترین فواید رتبه مشاور مقاوم سازی جای می گیرند. در صورتی که شرکت شما به گرید مشاور مقاوم سازی نائل آمده باشد این امکان را دارد که بتواند در مناقصه های مالی شرکت کند. شرکت در مناقصه های مالی مختلف و متعدد موجب رشد سرمایه مالی و تجربی شرکت شما می شود. مورد دیگری که یکی از فواید اخذ گرید مشاور مقاوم سازی می باشد شامل استفاده بیشتر و بهتر از تسهیلات بانکی است. همچنین شرکتی که رتبه مشاور در یک رشته مخصوص دارد می تواند در آن زمینه با سازمان ها و ارگان های دولتی که در همان زمینه فعالیت می کنند همکاری داشته باشد.

 

رتبه بندی شرکت و جلب سرمایه

رتبه مشاور مقاوم سازی موجب می شود شرکت شما اعتماد کارفرمایان و سرمایه گذاریهای مختلف را جلب کند. با جلب سرمایه گذاران مختلف و متعدد شما می توانید اجرای پروژه های تخصصی و بزرگ را بر عهده بگیرید و بدین ترتیب اقدام به کسب تجربه و اعتبار بیشتر نمایید.در اخذ رتبه مشاور شما در واقع یک بستر مناسب برای توسعه توانایی های شرکت را ایجاد کرده اید. با داشتن رتبه مشاور شما امکان بهبود عملکردهای شرکت خود را خواهید داشت. باید این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت های بسیاری مانند شما وجود دارند. بنابراین اگر شما بخواهید با قدرت و توانایی بیشتری با آن ها رقابت کنید، بیشتر از هر چیز دیگری نیاز به گرید مشاور مقاوم سازی خواهید داشت. بنابراین داشتن رتبه مشاور به شما این امکان را می دهد تا با دیگر رقیب های همانند خود رقابتی درست و سالم داشته باشید.

 

مدارک لازم اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی
مدارک لازم اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی

 

اسناد مورد نیاز برای اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی

 

همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم برای اخذ رتبه مشاور مقاوم سازی شما نیازمند یک سری مدارک و سندها می باشید. از جمله این سندها می توان به ارائه نسخه اصلی رتبه بندی پیشین شرکت اشاره نمود. البته اگر قبل از درخواست برای اخذ رتبه شرکت شما رتبه ای داشته باشد این کار ضرورت دارد. همچنین تمام مدارک و اسناد هویتی شرکت و کارکنان شرکت را می بایست به طور کامل ارائه دهید. به طور مثال ارائه شناسنامه افراد و کارت ملی آن ها و کارت پایان خدمت افراد ذکور شرکت از جمله این اسناد می باشد. همچنین ارائه اساسنامه، شرکتنامه و تقاضانامه شرکت به سازمان های ذیربط مهم است.

علاوه بر این ارائه یک نسخه از قرارداد شرکت که به امضای تمام افراد هیات مدیره شرکت رسیده باشد نیز مهم است. آخرین صورتجلسه شرکت و گواهی بیمه تامین اجتماعی در کنار اظهارنامه مالیاتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین توصیه می شود ارائه ای مختصر از پروژه های انجام شده توسط شرکت و تایید کارفرمایان را داشته باشید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان