اخذ رتبه مشاور راه سازی

 

اخذ رتبه مشاور راه سازی
اخذ رتبه مشاور راه سازی

 

نحوه اخذ رتبه مشاور راه سازی

 

ما می خواهیم در این محتوا در مورد چگونگی اخذ رتبه مشاور راهسازی مطالبی را ذکر کنیم. از جمله شرکت هایی که به تعداد تقریبا زیاد در جامعه وجود دارند می توان به شرکت های راهسازی اشاره کرد. رشته راه سازی و ترابری ظرفیت بسیار بالا برای کسب درآمد دارد. به همین دلیل شرکت های بسیار زیادی با این عنوان ثبت شده اند. این شرکت ها همچنین به دلیل درآمد خوبی که کسب می کنند توانسته اند سرمایه گذاران و سرمایه های بسیاری را به سوی خود جلب کنند. تا پایان این محتوا با ما همراه باشید تا شما را با چگونگی اخذ رتبه مشاور راهسازی آشنا کنیم.

 

گرید مشاور راه سازی و تخصص های آن

همانطور که در بالا ذکر کردیم اخذ رتبه مشاور راه سازی برای شرکت هایی که در زمینه راه و ترابری فعالیت می کنند اهمیت زیادی دارد. بنابراین اگر شما قصد دارید در زمینه راه و ترابری فعالیت کنید و به عنوان شرکت های مشاور فعالیت کنید. شما می بایست اقدام به اخذ رتبه مشاور راهسازی نمایید. گروه راه و ترابری زیر مجموعه ای دارد که شامل برخی تخصص های مورد نیاز در این زمینه می باشد. به طور کلی باید بگوییم رتبه بندی در این گروه بر اساس این تخصص ها صورت می گیرد. این تخصص ها شامل موارد زیر می باشند.

  • راه سازی
  • حمل و نقل و ترافیک
  • راه آهن
  • بندرسازی و سازه های دریایی
  • فرودگاه ها

 

مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور راه و ترابری
مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور راهسازی

 

اخذ رتبه مشاور راه سازی و گرایش های آن

برای دریافت گرید مشاور راه سازی نیاز است یکسری فعالیت ها و گرایش ها را مشخص نمود. فعالیت های گرایش راهسازی که در رتبه بندی مشاور اهمیت دارند متعدد می باشند. ما قصد داریم در این قسمت از محتوا برخی از این فعالیت ها را ذکر کنیم. از جمله فعالیت هایی که می بایست در گرایش راهسازی به آن پرداخت می توان به انجام مطالعات و نظارت بر تقاطع های شهری و غیرشهری اشاره نمود.

همچنین نظارت بر راه های فرعی و اصلی آزاد راه ها و نظارت بر اجرای راه های روستایی از جمله فعالیت های گرایش راهسازی محسوب می شوند. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا انجام مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی و مطالعه پل ها و تونل ها نیز در این گروه قرار دارند. یکی دیگر از فعالیت هایی که در گروه گرایش های راه سازی می توان جای داد، مطالعه نقاط حادثه خیز، ترافیکی و بهسازی راه ها می باشند.

 

مدارک و اسناد لازم جهت اخذ رتبه مشاور راه سازی

 

برای اخذ رتبه مشاور راه سازی می بایست بدانید که این گروه شامل پنج تخصص مختلف می باشد. رتبه بندی شرکت این گروه بر اساس پنج تخصصی که در بالا ذکر کردیم انجام می شود. همانطور که در بالا ذکر کردیم راه سازی، حمل و نقل و ترافیک به علاوه راه آهن همگی در گروه راه و ترابری قرار دارند. بنابراین اگر قصد دارید برای شرکت خود که در زمینه راه و ترابری فعالیت می کند اخذ رتبه کنید باید به موارد زیر توجه نشان دهید. به طور کلی برای دریافت رتبه مشاور راه سازی شما می بایست مدارک و اسناد مورد نیاز در پنج تخصص مذکور را ارائه دهید.

 

شرایط اخذ رتبه مشاور راهسازی
شرایط اخذ رتبه مشاور راهسازی

 

مدارک لازم برای اخذ رتبه مشاور راه و ترابری

 

جهت اخذ رتبه راه سازی نیاز است در اولین قدم اسناد و مدارک مورد نیاز را در سایت ساجات بارگذاری نمایید. لازم است برای اخذ گرید مشاور راه سازی تمام روزنامه های رسمی در ارتباط با تمام آگهی های ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت را ارائه دهید. ارائه اصل و کپی مدارک شناسایی اعضای هیات مدیره و کارکنان الزامی است. ارائه آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت برای اخذ رتبه مشاور راه سازی مهم است.

  1. علاوه بر این می بایست تمام قراردادهای پانزده سال گذشته شرکت را به همراه تمام محاسبات مالی آن ها به سازمان مربوطه ارائه دهید. شماره تماس تمامی افراد شاغل و هیات مدیره را می بایست ارائه داد. پرینت گواهی تامین اجتماعی و سابقه بیمه تمام کارکنان و مهندسین مشغول به خدمت در شرکت را می بایست ارائه داد.
  2. تمام مدارک ارائه شده از سوی شرکت برای گرید مشاور راه سازی می بایست کپی برابر اصل باشند. در واقع جمله کپی برابر اصل حتما می بایست در پایین تمام مدارک قید شده باشد. همچنین علاوه بر کپی برابر اصل مدارک ارائه شده می بایست اصل مدارک را نیز به سازمان مربوطه ارائه دهید.

 

شرایط اخذ رتبه مشاور راه سازی

 

برای اخذ رتبه مشاور راه سازی علاوه بر مدارکی که می بایست در سایت مورد نظر آن ها را بارگذاری کرد. ضرورت دارد برخی امکانات مورد نیاز برای انجام امور مربوط به مشاوره را در اختیار داشته باشند. به طور مثال نیروی فنی و مهندسی مجرب و متخصص در کنار امکانات و نرم افزارهای مورد نیاز برای انجام مشاوره ضرورت دارد. با توجه به تخصص افراد امتیاز آور و میزان توانایی مالی و تخصصی شرکت می توان رتبه مشاور شرکت را از یک تا سه مشخص نمود.

 

 

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان